Historia naszej firmy sięga 1989 r., natomiast od początku 2000 roku profil spółki został rozszerzony, a jego główna dywersyfikacja została skupiona na rynku zarządzania nieruchomościami.

Założycielem spółki jest Tomasz Majewski, związany z rynkiem nieruchomości od 39 lat czyli od początku swojej kariery zawodowej. Swoje kwalifikacje i doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi, modernizacyjnymi i budowania wieloletnich planów zarządzania nieruchomościami zdobył i wdrażał w wieloletniej perspektywie w Domach Towarowych Centrum będąc odpowiedzialnym za jego oddziały w całej Polsce. W 2001 roku uzyskał Licencję zawodową zarządcy nieruchomości i nieprzerwalnie od 17 lat z sukcesem kieruje spółką.

Swoją działalność rozpoczynaliśmy na terenie Piaseczna i okolic, obecnie zasięg naszej działalności sięga całej Warszawy, miast ościennych i ich okolic. Od początku istnienia firma zbudowała stabilny portfel zarządzanych nieruchomości, w którego skład obecnie wchodzi 38 nieruchomości o łącznej powierzchni 265 643 m2.

Naszymi głównymi klientami są Wspólnoty Mieszkaniowe, Stowarzyszenia i inne formy współwłasności, na których własność terenów reguluje kodeks cywilny.

Zatrudniamy licencjonowanych zarządców i księgowych, inżynierów budowlanych, wykwalifikowany zespół techników i konserwatorów, zapewniamy obsługę prawną nieruchomości.

Korzyści dla klienta:

Profesjonalna i kompleksowa obsługa nieruchomości:

Zatrudniamy licencjonowanych zarządców i księgowych, inżynierów budowlanych, wykwalifikowany zespół techników i konserwatorów, zapewniamy obsługę prawną nieruchomości .

Oferujemy Internetowe Konto Mieszkańca umożliwiające samodzielną kontrolę stanu własnych rozliczeń, zobowiązań i wpłat za pośrednictwem strony "e- kartoteka".

W związku z prężnym rozwojem firmy oraz w trosce o komfort naszych klientów otworzyliśmy Lokalne Biura Działu Administracji do Obsługi Mieszkańców. Posiadamy oddziały administracji zlokalizowane na Warszawskim Mokotowie, w Wilanowie, oraz w Piasecznie.

U podstaw funkcjonowania naszej firmy leży zobowiązanie dążenia do doskonałości, doświadczona kadra, zdolność koncentrowania się na potrzebach Klientów, stała współpraca z zarządami nieruchomości i skuteczna kontrola kosztów.

Wszyscy nasi pracownicy niezwłocznie reagują na problemy, pytania oraz uwagi interesantów. Służymy radą we wszelkich zagadnieniach dotyczących obsługiwanych przez nas nieruchomości, jej utrzymania oraz finansów.

Każda z zarządzanych przez nas nieruchomości ma przydzielonego administratora, nad którym dodatkowo kontrolę sprawuje Kierownik Biura Lokalnego Działu Administracji posiadający Licencje Zarządcy nieruchomościami. Administrator odpowiedzialny jest za nadzór nad utrzymaniem czystości, prawidłowego stanu technicznego nadzorowanej przez siebie nieruchomości, przyjmowaniem zgłoszeń awarii i usterek oraz bieżącej obsługi mieszkańców.

Każda Wspólnota ma także przydzielonego przedstawiciela Działu Księgowości, który poza podstawową księgowością wspólnoty, prowadzi rozliczenia Klientów i udziela mieszkańcom wszelkich informacji dotyczących wysokości zaliczek, bieżących rozliczeń itp. W ramach usług finansowych, każdy mieszkaniec otrzymuje dostęp do portalu e- kartoteka, dzięki któremu może sprawdzać i nadzorować swoje naliczenia i płatności.

Naszą misją jest dążenie do świadczenia usług na jak najwyższym poziomie przy zachowaniu umiarkowanych cen. Za priorytet stawiamy stałe polepszanie standardu życia właścicieli powierzonych nam w zarządzanie nieruchomości.

Posiadamy ubezpieczenie z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej Zarządcy nieruchomości na kwotę 1 000 000 zł.

Wycena nieruchomości gruntowych, mieszkalnych i komercyjnych

Nasze wyceny mogą mieć zastosowanie do celów:

  • uzyskania kredytów pod zastaw hipoteczny
  • podatkowych
  • ubezpieczeniowych
  • odszkodowań
  • sprzedaży

Projektowanie wnętrz

Współpracujemy także z doświadczoną Pracownią Architektoniczną Life Concept oferującą kompleksowe usługi aranżacji wnętrz od projektu po nadzór i realizację inwestycji.

SCROLL TO TOP